A scheduled downtime of the authorized section of NEN is currently in progress. For details, see News and Information.

Zajištění podpory provozu a maintenance monitorovacího nástroje SafeQ

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Zajištění podpory provozu a maintenance monitorovacího nástroje SafeQ

NEN system number

N006/24/V00029955

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Not terminated

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P24V00029955

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřená výzva

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

otevřená výzva

Type

Public service contract

Estimated value (excl. VAT)

1 311 600,00

Currency

koruna česká

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

24. 09. 2024 15:00

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

07. 10. 2024 09:30

Contact Person of the Contracting Authority


Name

Aleš

Surname

Zoufalý

EMAIL

ales.zoufaly@msmt.cz

Phone 1

+420 234811559

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Předmětem plnění veřejné zakázky je poskytování licenční podpory (maintenance) a poskytování služeb podpory provozu programového vybavení v rozsahu 20 MD (20 člověkodnů) pro stávající licence SafeQ na dobu 48 měsíců od účinnosti smlouvy. Pod pojem poskytování licenční podpory (maintenance) jsou zahrnuty: • nároky zadavatele na veškeré budoucí aktualizace a upgrade používaného programového vybavení SafeQ vázaných na stávající licence po dobu 48 měsíců, • SLA pokrytá přímo výrobcem Y Soft Corporation, a.s., po dobu 48 měsíců. Specifikace SLA: Kritické chyby (výpadek systému) jsou odstraňovány v režimu reakční doba 4 hodiny v pracovní den (response time 4 hour) s opravou nejpozději do následujícího pracovního dne (fix time next bussiness day). Pod pojmem „poskytování služeb podpory provozu programového vybavení v rozsahu 20 MD“ jsou zahrnuty následující činnosti: • Zaškolení zaměstnanců na práci s tiskovým systémem • Proškolení administrátorů tiskového systému • Nastavení statistik a reportů tiskového systému • Přidání či odebrání zařízení do/z tiskového systému, na straně tiskového systému • Konfigurace tiskového systému • Analýza vytížení tiskového serveru a návrh optimalizace • Nastavení plánu zálohování tiskového systému Výše uvedené činnosti budou poskytovány na vyžádání zadavatele v maximálním rozsahu 20 člověkodnů po dobu trvání smlouvy.

Code from the NIPEZ code list

72261000-2

Name from the NIPEZ code list

Podpora programového vybavení

Main place of performance

Česká republika

Code from the CPV code list

72261000-2

Name from the CPV code list

Podpora programového vybavení

SUBJECT-MATTER NAME

Podpora programového vybavení

Subject-Matter Items


Show detail
ITEM DESCRIPTION
DetailPodpora programového vybavení72261000-2Podpora programového vybavení
DetailÚdržba a opravy programového vybavení72267000-4Údržba a opravy programového vybavení
DetailZpracování dat72310000-1Zpracování dat

Place of Performance


CZČeská republika

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail16. 10. 2024 15:29Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele
Detail07. 10. 2024 15:02Došlo k uveřejnění dokumentu Zápis z otevírání nabídek_SafeQ.pdf.
Detail24. 09. 2024 15:00Uveřejnění zadávacích podmínek